Thursday, May 31, 2012

we are the B class



sepa pernah tgk dreamhigh season two? sepa pena tgk mesti tau kenapa tajuk entry kali ni 'we are the B class'. HEE . tu tajuk laguu yg ada kat citer tu . okky, aku sukka sgt dgn lagu tu sbb really meaningful, esp buat aku. aku terharu and tertouching dgn smgt dorang even dorang B class means lower sikit dr budak2 pandai.
salahkah dorang dreams to be the best? takkan. dreams is for everyone who dreams not who only got talent
 smgt dorang untuk berjaya tu sgt besar even org pndg dorang mcm nothing n drg ckp lgu ni di tujukan tuk orang yg hurts bcs of dream :) aku touching lebih sebab aku letakkan diri  aku ni dlm B class. aku taklah pndai tp aku usaha tuk lbh pandai tp God put things in order. mungkin belum tiba masa. insyaAllah next aku akan lebih berubah mnjdi lebih terbaik, i won't give up with my dreams. my dreams? biarlah aku jak tahu, tp besties aku mesti tau kan? hee. yes, i won't give up, akan terus mencuba. aku akan bljr melalui smua kesilapan aku. aku yakin aku boleh make my dreams come true! aku yakin. mungkin its hard to let others faham diri kita, but aku rasa kita tahu apa kita buat, kita tahu mcm mana kita patut react kan? no regrets but we should keep moving on. JALAN TERUSSS PANTANG MUNDUR.  yeahh! pantang mundur :)
if you want to be what you want to be, FIGHT THE WORLD :")
yeah. fight the world! jgn mengalah , takda yg mustahil di dunia ni sbb kita ada dua jak : 1. jalan susah 2. jalan mudah. kalau kau betul2 mau, kita kena fighting. kalau dlm 3 idiot ckp, "cuba masukkan balik ubat gigi ni balik selepas aku tumpahkan ubat gigi tu, impossible kn?". TAK IMPOSSIBLE. kau anggap ubat gigi yang tertumpah tu nyawa kau dan tinggal kau jak buat pilihan kau mau bg masuk balik atau tidak. tak pa pelan2, yang penting masuk. bukan smua orang melalui jalan mudah dan cepat. Mancity pun berusaha 44tahun , bru menang EPL. haha. so, jgn give up kay? kalau kamu rasa diri kamu rendah, tak sehebat orang lain. believe me, there's something in yourself yang kamu boleh bangga. takpayah bgtau orang , just trust yourself and keep moving even kau alone.sbb bukan smua org ada d kala kau susah kan? tapi ingatlah kau ada Tuhan dan ada DIRIKAUSENDIRI. kalau takdapat buat untuk orang, buat untuk yourownself :")

tak bermakna kita B class, kita tak mampu berjaya. memang kita takkan dpt jadi A class tapi kita ada hak untuk capai dream kita smua :") mari berusaha kawan2, pantang mundur. capai impian anda. jgn dream jak lebih, tp geraknya nda da :) haha ! GOOD LUCK.. dirimu begitu berharga untuk disia2kan :")

p/s : hey! you! who read this post , you are the best! go for you dream!!

2 comments: