Skip to main content

Posts

Showing posts from October, 2010

♥♥ suatu penentuan yang pasti ♥♥

duduk diam dalam bilik . gelap . x dew orang . baru abez breakfast . termenung mengHADAPjan tegurLappy dgn xtahu malunya . membilang waktu berlalu . seh , ayat terlebih tahap-x-agak . Haha .
hari ni aku betul2 xfaham a.k.a bingung . kenapalah dekat2 S.P.M barulah tangan ni GATAL nak main itu.. main ini .. belum dpt lg kesedaran yg d cari2 . tuh lar bak katew c nana *cuzzy aku
" otak manusia tak bekerja satu masa dengan hati "
btul apa dea ckap! law bley bg 100% aku bagi, gi, gi . haha . aku maw terbaekk , tp malas nak buat . ada jax bisikan dajjal yg menggoda diri . sehh . menggoda . ayaat, haaha .
maybe sikalang dalam proses MEMAKSA . xfaham suda ! Haha . yup, memaksa study di di di di .
sekarang juga sy dlm sedih ( cehh ) , act perasaan bercampurbaur sbnrnya . haha . SPM nak dekat , jiwa semakin merontah . LOL.wanyrah dh xmcam dulu blog wanyrah dh xupdate [ maka, sy penulisnya . huahua ]terkena demam lagenda budak steady otak semakin lembab malas pi skola sbb selalu x dew guru ngajar t…

kita suka jd pemancing ~! Asal kain "Benang". Kain dihargai "Benang" diremeh.

sgt2 la teruja bila tgk tjuk post kaly ney . suka jd PEMANCING ? motip ? xjelas kn ?
meh kita petik kta2 dari *ching*ching* Un.Pa'min kitew .
"KESIMPULAN yg dibersandarkan ANDAIAN umpama meneka jumlah ikan d dasar lautan ?"
perghh . meletup kan ayat dea ? jan tanya aku dr mn ak dpt ayat power dlm exam , HAHA . tertera jawapan yew . Haha . hah! apa kunun kaitannya ngn pemancing ? jum3x sayang2, intan2 payung, budak2 lagenda budak steady , jum dgr ..
"Pemancing" tidak "menghebahkan" ikan-ikan yang telah tertangkap olehnya. Tetapi, ikan sejengkal yang "terlepas" akan menjadi "tajuk" utama ceritanya, konon panjangnya sehasta."
kan?kan? betul sgt3 kata2 speaker ney . ak stuju n really adore benda ayt ney . act, kalaw kaw bijak sgt kw fhm lar pa mksd kata2 ney . law xfhm , sila2 tnya . Haha . Btw, sejak2 akhir-akhr ni ak selalu lepak-tak-malu kat FB un.Pa'min ni sebab ayat2 dea bt aku tergamam , terpegun, terkesima . Sehh .
pa org bilang, mmg …

never be replace .

somehow i miss all my moments with all of you guys. this kinda a very-super-hero MEMORIES that will nvr b rplce (= sweet memory till end . this pic ** included wanyrah's geng and also some of ma classmates =)
act, this entry saja ja. maw ckp psl teman. teman. teman. haha !
kawan, org yg kita selalu igt . kawan, org yg kita selalu syg . kawan, org yg kita selalu dekat .
tp, layak kita mengaku kita KAWAN ? adakah saya mengingati kawan saya ? adakah saya sayang kawan saya ? adakah saya dekat dengan kawan saya ?
tanya diri kita. sejauh mana ikhlas persahabatan itu . org selalu ckp KAWAN itu LAWAN =) tapi sedarkah kita KAWAN itu la yg HADIR bila tiba kita DILAWAN ? indahnya sahabat bila disulami dgn keikhlasan. namun kita selalu alpa . lupa.
"keikhlasan itu tunjang segalanya" aku selalu pegang kata2 itu.
petik dr noveL RAM , "cinta tu yg mmpu memusnakan nafsu dajjal c manusia"
memang TERBAEKK !
SO, konklusi pindik dr coretan ngarut d atas .. jaga SAHABAT, jaga DIRI . sulami persahabatan …