Friday, April 8, 2011

please don't simply judge me based on my negative side!

 assalamualaikum , hye hey hye hey!

what's up bro! what's up girls ! okaayy. rasanya tajuk entry kali ni dah menggambarkan rasa takpuas hati saya. ceh! ehehe :d okay, dgn rasmi atau dlm bhasa omputeh nya , officially, saya akan cerita kan sikit2 tntg diri saya. i don't want people just keep judging me without know me better kan? 

saya ni seorang yang ganaz , and mmg bukan ladies lar. if u takcaya, sila rujuk kawankawan saya. Saya kalau bercakap main lepas je, tapi taklah kurang ajar sangad. n mencarut kawan2 dlm bentuk gurauan tu rasnaya dah biasa . tapi istilah mencarut tu taklah saya menCARUT mereka betul2 kan. skadar ckp 'sot' n 'bunguls' tu ada laa kan. but saya akan ckp tu dgn org yg i rasa boleh terima. okay? kalau ko terdengar saya ckp mcm 2 ng kawan2 , so pliz jgn la terus2 kata sya ni takhormat org sbb KAMI mmg gila2 gine ! ok?

saya ni seorang pendiam , saya akan jadi pendiam dgn org yang saya tidak SELESA ! faham? bukan pendiam dgn org yang saya baru kenal! sbb kadang2 org yg baru saya kenal pun, if dia tu cpt masuk. saya okay jak. so, plizz, if sy diam, jgn ckp saya sombong. sbb seriously , i don't know how to start. so, better ko start, manatau aku ble masuk pelan2 kan? 

saya ni seorang not hypocrite. mean? saya taksuka tipu diri saya sendiri. if me don't like something, i'll show you that i dont like it, itupun kalau saya betul2 panas+taksuka. tapi utk pengetahuan anda anda, saya ni kalau taksuka akan menjauh dr kamu-means saya masih hormat kamu. but if saya suda smpi tahap menyampah+taksuka. i'll show you! okay! 

saya ni seorang taksuka budak. budak means baby or budak kecil2. bukan taksuka, but i just can't handle with it. so, jgn la suka2 maw bg anak kamu or adik2 kamu tuk aku jaga sebab bukan apa, aku mmg takboleh. anxiety disorder. okay? jgn ckp aku ni takmahu pegang anak2 kamu. you're totally wrong.

saya paling benci mulut longkang. jangan laaa mengada-ngada or temberang ng aku. sbb aku nda suka. kalau ko maw temberang pun buat cara yg betul. jgnlaa temberang nda bertempat okay? sbb aku nda suka or menyampah. huu~ tp i won't show it sbb aku kena jaga hati KAMU kan?


bila saya diam takbermakna saya sombong, bila saya bising tak bermakna saya celupar.

faham? i try soo hard to faham kamu, so, pliz, kali ni, kamu plak yg fhm sya. boleh? =.=

No comments:

Post a Comment