Sunday, April 10, 2011

bila penganggur membebel

salam . hyee ! sekali lg saya muncul untuk menulis. haha :D sekarang ni jam 1.40 am. activity pengangguran aku tersangatlah berjalan dengan lancar =.= sangat penat menganggur ney. betul! huu~ aku maw kongsi pengalaman jadi penganggur .

contra : 
memupuk sifat pemalas ni mmg la semua orang ketahui. bila menganggur kena duduk rumah, makan, tidur, makan , tidur. tu ja laa. and paling tak-pernah-lupa-buat adalah online . and jujur aku cakap aku dah MUAK online, hahaha!

otak semakin slow yg ni mmg tak dinafikan keberkesanannya. 9/10 orang telah berjaya menyelowkan otak mereka. okay. sebab? sebabnya bila kau lama xstudy tiba2 kena suh fikir something mmg akan blur. fuuh. time2 menganggur ni laa aku rasa aku ni mcm bodoh lambat pick-up yang amat. baru berfikir sikit, dah rasa mcm migrain. HAHA!

pro :
buat kerja rumah harap maklum ye. kerja rumah tu bukan maksudnya kerja rumah kat skolah tu. i mean kerja2 pembersihan&pengurusan ruma okay? haha! saya suda mulai bertugas seperti suri rumah bermula tahun ni , dan jujur aku mmg tidak mcm perempuan lain. means aku mmg xmasak n swaktu dgnnya kalau d ruma. kerja aku pegi skolah, balik, pegi tuition, makan, tidur, main. ha! itulah rutin aku. haha. tuu duluu laa. skg saya suda maju, pndi suda masak sikit2. haha!

memikir masa depan sebab masa yg terluang sangat banyak. mmg masa tuk fikir masa depan ni mmg banyak . hahaha. tuk servay2 uni yg kau nak masuk pun byk masa woo! hee :) so, mmg saya tgh rangka masa depan skg ne. hahaha!

okay, tu ja laa tuk entri kali ni . huhu. sakit belakang ni takhilang2 lagi. huarrghh!

doakan my mom sihat smula . KANSER - i hate you, but i amazed you. because you treat people to be more stronger to live this life ;')

No comments:

Post a Comment