Thursday, March 31, 2011

blissfulness vs desolation

seperti selalu , kita mulakan dengan lafaz syurga, Assalamualaikum :) halliiuuu semua , what's up ? oke , hari ni izinkan saya merapu lagi =.= rasanya hari2 merapu kat belog ni, kadang2 kesian juga bila belog ni terpksa dgr my celoteh hari2. hee (: but, BLOG you're meant to be like this . hee~

okayy hari ni hari yg amat bahagia, and hari yg agak stress juga. okay lets start with bahagia hari ni . hari ni my parents kluar awal sebab nak gi clinic , my mom mcm not feeling well. so. mmg sendri lar d ruma. ada my brother jugak lar :) so . paling best bila my bro yg kemas rumah hari ney (: hehe. so happy ! thanks . mmg senang  kerja akuu. haha! pastu tghari pacik karim dtg ruma, ajak p makan :) aww. aku suka ni bila ada org offer blanja makan . soo . dgn yakin dan berani aku&mybro pegi join mkn . cehhwah . so, restaurant tu area2 sembulan jugak.mmg superb duper sedap :) knp aku ckp sedap ? sbb aku bru ja makan tp still rasa sedap. so, mmg sedap ar kan . harga pun sedap . huu~ aku&mybro order chicken chop n milk shake :) mmg sgt suka order makanan sama, maybe gene kami sama kali ar ? =p

HAHA :) ni rupa chikcken chop tu setelah aku lahap sedikit :) aww. sedapp !

milkshake :) superbb! tp taksejuk sgt. tp mmg sedapppzz :)

so, mmg bestt lar, dpt mkn free dr pacik karim :) thanks pacik. pacik ckp blnja tuk result spm . haha. wlupun taksegempak mana , tp still ada org hargai. thankx. choi! haha :) pastu, tau x ? dpt invitation lg pegi sambut birthday akeel di 1borneo-d kenny roggrs . tp ni xleh pegi ada sbb tertntu. btw, takpe. chickenchop suda mengeyangkan.

btw, nak tahu! time ni , kawan pacik saya ni dtg. dia tu engineer ! wah! mcm pucuk d cita ulam mendatang . so, engineer ni mmg sgt tawaduk. haha! rupa x mcm engineer tp okay lar sporting . taklah berlagak mcm engineer lain tu =.= dia nasihatkan klu prompwan kena lebih tegas n lupakn smua sopan santun *time kerja je oke* sbb dlm kehidupan engineering ni , mmg guna konsep "SEKSIS"! means, prompwan akan d belakangkan, lelaki buat smua . cis =.= so bila ko ada personaliti yg tegas n tough, lelaki2 akan sure tabik ng kau even ko prompwan. Dia kata juga kena work hard, n kena lebih cket dgn lelaki klu study in diz field. first dgr mmg takut, tp dgr psl konsep SEKSIS aku mmg nak teruskan in this field. nak antam smua lelaki2 yg prasan bagus jd engineer . hahaha! *buruk niat aku* , aku nak ubah presepsi n typical thinking org kat luar tu :) so, girls! come on! kita jd engineer. buang typical thinkng, prompwan kena jadi doctor, lelaki kena jd engineer . buang jauh! N org tu ckp gak kena kuat Maths :) alhamdulillah, maths aku okay. so, skg cabaran aku kena jd TOUGH ? itu jek kn? klu ikut btul, itu mmg bukan akuu lar tp aku try trima cabaran! go emy go!

ni tapak pembinaan yg aku pegi td. tmpt pacik aku kerja. kat sini pun ada jumpa engineer - chinese . mmg suda kaya raya lar. hee~ tp mmg taklah aku tegur. hehe .

ni tmpt tu, aku dah terasa cm engineer klu p tmpt2 gini . haha!

okay mcm tu laa sikit apa jd hari ni sbnrnya byk lg yg TERJADI. nanti aku cer next post kay? too many things  i wanna share act.. n now. i was in a pile of probz . byk sgt. prob family, prob kawan2 . hmm. pening. n sumtimez i luz my control. soo sory tuk kawan2 yg sibuk calling n texting me, but me x rep, sooryy babeyy! aku mmg need be alone. too much thinking , it's killing me ok. even aq x rep , doesnt means aku lupa kamu ar ? sorryy sgt3. i need be alone.

oh ya. doakan mama&bapa aku sembuh. dorg tgh sakit skg ne -.- stres lg. huu~ kecian dorg..aku takjadi study kat Uni aku tu sbb parents sakit n ada masalah cket ng uni tu. maybe aku tukar uni. intake bulan july. huu~ n mmg takjadi fly sbb my mum sakit skg ne. =.= bekas operation my mum swollen balik. n maybe akan d tahan kat hosp. maybe lar. hopefully tidak. next week kena buat cityscan. doakan my mum okay. syukur aku dh berhenti sch. ada yg jaga mama&bapa.

p/s :: im still in sabah ! yeayyy! mawu jaga mama&bapa slgi mampu :) n kawan2 , kalau kamu cuti, outing jom! waiting komen dr As . miss u dear.

1 comment:

  1. sayang!
    sory tau!baru baca entry ko ni..
    memang aq balik..blog ko la jadi tatapan..heee..
    miss u much emysya!

    ReplyDelete