Thursday, March 10, 2011

aku happy bila cuti

helo helo helo  assalamualaikum semua ! jom layan celoteh saya hari ini. muhaha!

hari ni start cuti semester1 dari class pra-u sesi 2011. yahooo! bahagia xpayah cakap.
siapa yang tidak bahagia bila cuti menjelma? mmg dia maw makan silipar la ni kalau ckp xbahagia. =p hari ni , post ni xda unsur2 carutan. muhaaa. sbb mmg minggu ni xda nmpk mulutlongkang tu pun kan? jadi mmg xda carutan untuk siDIAgadissuci . aku bukan suka sgt carut2 org ni oke. ceh! bajet suci. =p

kisah aku minggu ni sangat simple and best. takstress sgt. muhaha. sbb minggu ni sgt santai. mmg xda studyy weyy! sbb student form1-pra-u , ada yg g sukan. n in my class-pra-u A cuma ada 12 orang . tu pun kalau cukup yang datang. belum kira yang ponteng. aku? mmg taklah ponteng sekolah. budak baik kan? choi! haha. ada sebab weyy kenapa aku xponteng. =p

aku habiskan 3days kat kelas yang lengang tu dgn baca novel, ceritaniememangwajibtiaphari. belajar tu ada sikit tp actualyy bukannya study sanad pun tapi lebih kepada tidur. hahaa! mmg best minggu best sangat. bermotip sungguh ayt aku ni. 

conclusionnya, aku suka cuti. tahun 2011 mmg membuatkan aku suka sgt bila cuti menjelma. aww ! ]

before aku tutp post, meh korang tgk pic ni, pd siapa yg blurr. act ni pic printsreen seseorg yang add my cuzzy > ika . and then bajet ckp english ngan dia. aku tgk b.i dia berterabur ja. trip ckp english pula. muhaha. lawak eh. paling taktahan. part ika maw bagi dia number mama ika. siot btul kazen aku ni. hahahahaha.

click tuk lebih besar yew


p/s :: taksabar maw jumpa tira, is, wan, farid :) miss them so much. 
p/s :: abang aku jahat ! dia suruh buang pic aku ng my besties yg aku frame tu. haha. shaitt!

No comments:

Post a Comment