Sunday, March 13, 2011

kejam

assalamualaikum . hari ni bgun awal. dgr lagu 1st edition feat aizat - PERPISAHAN INI.

hmm. series aku ckp lagu ni mcm "sepa mkn cili terasa pedasnya" . kenapa ar lirik dia mcm > alamak.  tiba2 teringat dia. ya Allah, rasanya aku dah lama cuba padamkan dia dari hidup aku. sebab aku tu dia dah pilih kawan lain yang lebih best maybe. tapi lagu ni betul2 buat aku macam nda tenang. terigat-ingat. bukan sengaja. rasanya lama suda aku Xnangis dgr lagu. tp lagu ney. ya Allah. rindunyaa. kadang2 aku rasa kejam bila x list kan dia dlm list bff yg aku rindu. aku bukan sengaja, tapi aku nda maw dia rasa aku ni mngada-ngada. dia kan ada kawan baru. aku beljar terima takdir . lupakan dia.



tapi aku xble tipu, aku mmg rindu dia. terima kasih. tapi aku x rasa kita boleh rapat mcm dulu. ='(

No comments:

Post a Comment