Saturday, December 4, 2010

tiada pernah percaya



air mata kasih sayang marah tiang tawa nangis

berhenti ka suda d cne ?
knp tyme SPM ?

kdg2 ak rasa kerdil sgt, sakit sgt , mcm aku yg jht .
tp hakikatnya ak cuma x mahu trus sakit .
apa yg aq igt smpy skrg .
yg pntg ak dh mnta maaf ng org y ak sakiti :(

dasyat sungguh ka KAMI ni smpy begitu sekali KAMU bt ?
xsangka DULU riang tawa sama2
kini HEMPUKAN PINTU menjadi santapan utk KAMI
knpa ? xfaham aku .
kadang2 sakit ati tp sedar mmg ada silp d sn.
tp layakkah org yg ada kena mengena trus spreading bnda xbagus 2 lae ar .
semakin BENCI org HIPOKRIT .
tp bak kata Tyra
jaga hubungan dgn tuhan
jaga hubungan dgn manusia .
biarkan mereka .
sedeyh :(

kpd kwn2 yg aq syg2 ni

DEWY
AS
TYRA
FARID
IS
WAN

korunx xkan pena padam dlm list kenangan terhebadd lam idup ak .
even , ak mmg kadang2 geram ng kmu .
HAHA . maaf andai ada silap & salah .
sedar ataw x only few months lae kita jmpa .
gonna mish uols sangad2 .
:)

SPM :
4 paper more to go !
CHEMISTRY
BIOLOGY
BATING
PQS

knpa post bnda ni sbb x mawu diri rasa terus bersalah sms jwb 4 paper ni .
sorry if saya done anything wrong to kamu, kamu, kamu .
doakan saya utk cemerlang .

SEMAKIN HABIS SPM , SEMAKIN RASA DIRI AKAN SEMAKIN JAUH DGN KAMU .

terima kasih ceriakan hari ku , tyme aku sedih kamu ada
wlupun cma sekelumit sedih tu yg kita kongsi .
tp sumpah . aku igt smpy bila2 .

psl wanyrah ::
^biar la gantung , spy lbh slmt ^
soorryy . if i got the mood back , i will smbg .

kawan2,
tolong ingatkan aku andai aku lupa kisah2 kita
kerana ak xsggp lupakan smua itu .
mgkin masa, situasi dn suasana mampu melupakan .
bantu aku, jgn bg lupa .
tolong igtkan ar














tyra , as ,
thank u ,
dtg tyme ak kehilangan
mgkin sda takdirnya begitu
maaf klu ak slu mrpk sm kamu
ak sayang kamu
tp maaf kalaw syg itu krg dr dia
ak sayang kamu smpy mati ! :)




p/s :: almost spend my day thinking of u



jgn pernah m'buka lembaran baru tnpa melihat k'blkg
blkg itu mngjar kita utk k depan .

You is just like a beautiful flower which I may not touch, but whose fragrance makes the garden a place of delight just the same .

^^ ambil msa agak lama mencarut nie .
siap ::
jam ::8.57 am
tarikh :: 4/12/2010

No comments:

Post a Comment