Friday, December 17, 2010

contest kenangan terindah 2010 T__T

salam guys .

oke2 . dlm sejarah saya bt dua post dlm masa 5 minit. haha .
oke ni sbb join contest dr maSAFfwenz ifzah !
contest ni berkisar *ceh* tntg kenangan terHEBADD thun 2010 ney !




OKE . rasanya kenangn palingg hebadd tahunn ne adlh when hari raya lepas .
that was first time ber'raya' dgn kawan2 . besstt !
miss that moment .
cuba bygkan dr pagi smpi maghrib menjelma beraya sakann !
bestt !
tyme ni ada kekurangan la kunun 1 member of wanyrah .
time 2 kesahhh sgt dea x ada .
sekarang. ada aku kesh ??
Uish ! jahat akuu .
sesungguhnya 2 bukan dr HATI aku sebgimana dia perna kata MACAM TU !
sedeyhh bila igt. T______t
ceh. jd tmpt luah perasaan. hhaa .

time ni :: x igt ! haha . will be update later law dah igt k . haha .
tmpt ::
macam2 tmpt. dr rumah cikgu ke rumah ustaza ke ruma
kawan ke rumah wanyrah punya geng
hhaha . best memory laa .

mmg enjoy n happy tyme ni . dah la dlm keta berhimpit -himpit .
paling unik - kombinasi trip beraya ni ada sikit pelik. sbb tyme ni ada my bro n kawan2
dia sekali. hahah . :) tp yg pntg x luput d ingatan ni peristiwaaa ! saya kamu
sayaangg sangatttt !
ni pic kenangan - kt uma ustaza ngaisah yg malatuppp !


me wif tyra and aas .
my bestpwenz ! luv u girls !

contest by :: Cik Teratai Wangi
klik nama dea law nak tgk syarat lanjut ! hehe :)

tag utk kawan2 saya yg saya sayang ::

kekuatan dua A . haha .



* kelik mengelik lar nama dorg law nak tgk blog dorggg ! :)

No comments:

Post a Comment