Sunday, December 5, 2010

saya perlu jawapan !

salam ! haliuuu yaw ! :)
situasi :: hujan lebat x-agak !
masa :: 5.59 PM
hari :: hari ahad
exam esok :: chemistry !




hebadd x hebadd aku ?
esok chemistry paper, aku still ble on9 !
tiba2 sibuk tgn maw menulis menaip me*** . ntah ~^^^~

perjalanan idup hari ni serupa biasa. nothing special .
hari ni sya kembali kpd manusia biasa.
kalaw kemarin sya manusia normal , post entri pun awal pagi .
kali ni post entri agak nda lewat.haha .

exam isuk is CHEMISTRY .
antra killer subject in SPM .
tpi saya rasa saya sudah cukup bersedia .
apapun yang terjadi .
dapat menjawabz atau tidak .
terpulang krn saya tahu usaha saya dalam dua tahun dlm klas science stream .
walaupun hakikatnya , impian utk mnggnggm A itu ada .
smoga PENANTIAN SERBA LAMA ini menjadi jawapan bulan 3 tahun depan .
saya mahu jawapan yg baek ! jawapan yg boleh membuatkan saya menangis .
doakan saya krn doa kamu, kamu, kamu yg bt saya lebih kuat .

Ya Allah , permudahkan perjalanan kami utk 4 subjek yg tinggal ni .




No comments:

Post a Comment