Wednesday, January 5, 2011

LEMAH


xnak cita panjang2, saya nak ckp saya LEMAH .

L
E
M
A
H

tanpa KALIAN .

Aduuyy, rinduu, rinduuu .

now, i believe apa yg our great-grandparents ckp

we will begin to appreciate someone when we have lost them

sadis T_T
I am totally LEMAH this 2011 .
without THEM .

but, alhamdulillah, kawan2 still ada d toh puan.
maybe ME become to be too CHOOSy dlm pilih kawan ?
urmm . maybe yes .
but for sure,
saya SEDih .

Eventhough As masi with me, but we're in diffrent class ~
bila masuk PRA-U A tu , mesti mcm 'aww, smua dh decide nak duduk kat mana, saya ?'

saya satu kelas an farid, is and wan.
tira, as , zed pla kat pra-u B .

but lelaki2 wanyrah tu kat PLKN .
so guess what ?
alone ! alone ! bukan nk ckp apala..
bt kat Pra-u A tu mcm strangers bt sya.
but i try to improve T_T

SAYA n AS senyum jax kt skola tp ..
saya tawuu.. dalam hati kamii ..
sedeyhh, sedeyh sgt3. saya yakin ito.
kehilangan THEM membuatkan smgt kami berdua terbang ..
aduhh, sakit, sakit, macam terpanah , panah , ..
pastu panah tu kekal kat sana.
xmaw larik , saya makin sakit, sakittt !

rinduu , rinduu ..
zed, i miss u so much, rasanya almost 1 month lebih kita x bercakap kan ?
sorry k ~ sorry, aq xble tipu kau kawan baek ak ..
wlupun maybe for u im not ur besties anymre .

rinduu, rinduu ,
tyra, i miss u dear. miss, kau marah2 , emy ! makan ubat !
haha , emy ! knp ne , kau demam ? alaa.. miss u ,
miss kaw punya ketawa,, miss kaw punya AMIN . haha :)
thank u ar sbb slu bg hepy aku ? thank u atirr :)
love uuu ..

rinduu,, rinduu ,
wan, rinduu sgt ng kauu .. rinduu .. rinduu...merapu ma kaw. haha .
kisah zaman2 muda mudi dulu kan ? hahha .
miss u !
farid !! aku miss kaw sgt3. miss rindu kaw ! t_t aku sorg2 tau d pra-u A..
aku tgu kamu pulang.. miss u ..miss u ..miss gosip2 ng kau ! sayang sepa ? sayang tir2.
haha .
is ! mohd iskndar ! is ! haha :) aku rindu kau ! rindu ! bespwenz 4eva !
saya rindu maitibooo ! :)
nti saya jaga dear kau kay ? jan risau .. miss uu .. kepala botakk ! haha .

sayang, sayang,,
Asliyanah a.k.a c AS .
thank u c teman aq d skul !
kau jan bha lmbt sarapan , nti ur DEAR marh me ~
hehe :)
tima kc take care bt me slu ..
tima kc jd tmpt aq luah sumtg ..
tima kc syg aq ..
tima kc ..
wlu rasa mcm kejap jax kan ?
tp aq rasa sayang tu kukuh sgt3
aq rasa law xda kaw kat skola ,
mgkin aku ble TERSANGAT LEMAH .
tima kasi , aku rasa , kau la kawan aq yg pertama , yg ada bila aku perlu..
kaw x pernah xda ..
thank u :)
aku sayang kau, As !


almost spend my day dgn rasa rindu serta lemah
baru sedar sakit dlm bersahabat itu lebih sadis dn perit.
THEM umpama darh yg mengalir dlm badan kita .
tanpa THEM , kita ble strok .

mcm xpercaya bila suda smpi satu tahap
kita faham apa itu SAHABAT
thank u Allah :)
rasa ini cukup indah , indah .

Saat jiwa terluka
Saat hidupku hampa
Semua telah terjadi
Disini tanpa kalian

Saat tak ku dapatkan
Kedamaian dihati
Semua mimpi buruk pun terjadi

Tak bisa terlukiskan dihatiku
Terhiris sangat perit
Tak ingin ku ingkari kegelapan ini

Aku memang tak bisa bertahan dan tegar
Tanpa Kalian dekat denganku
Aku hanya susuk manusia yang lemah
Tanpa Kalian disini

Aku hanya berharap
Dan tunggu waktu bicara
Ku ingin kalian dekat denganku

Aku lelah untuk terluka
Saat semua mata memandangku nista
Hilang arah diriku disini

No comments:

Post a Comment