Saturday, January 22, 2011

miss.last minute

alkisahnya begini..

miss.last minute ne suka sangad2 bt keja last minute, dah nama last minute kan. so, pada suatu hari , dea sibuk sgt nak bt something smpai melambat2 kan bukak spek matanya .
tiba suatu saat, spek nya jatuh ! dan..
parghh ! patah !

moral of the story ::
jgn lmbt2 kan keja k, tgk cam aku ne, lmbt2 bukak spek dah patah . baru mawu nyesal. xguna suda beb ! xguna !

pesanan khidmat awan
- - - - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - -

assalamualaikum bloggie ! :) miss u .. cehh ~ maka, baru last few days update belog. hikhik. oke, fes op all, tutup telinga pd yg xsuka, and angkat banner pd yg suka pd stetmen saya! post ne berbaur ketidakpuashatian . terima kasih .

oke. sblum bukak cita xpuas hati. igt x hari khamis lalu, saya x p skolah ? tak igt ? alaa kan sy ada cita kat entry sblum ne . xpe2, refrsh blk , tekan sini
so, dgn murah hati serta suciny ak, ak rancang opkoz nak dtg sklh esoknya kn . murninya aku .
lagipom ptg tu as ada sms nak pnjm charger . so ? mesti kena dtg la kan ? djadikan cerita, sudah la alarm berbunyik menandakan aku perlu bgun ke sekolah , alaahaaii. mata2 pening2 lalat. arghh~ malasnya nak pegik skolah. xpala, alang2 . hahaha :)

sbb rncngn bodoh saya itu, spek saya pth. bagus kn? niat buruk akhirnya membawa padah ~ ceh , peribahasa baru tu oke. xpa2 , beli baru . ceh.
kalau gtau parents sure kena babab pakai penyapu!

oke, next, pada malamnya pula ak n nenet ber-FB-ing la kan .
terus nenet cerita ada spotcek kt skolah . utk putra rambot , utk putri tudung. nenet n meme kena sound suda sbb tudung pendek, aku pla..syukur tak datang sebab sure2 ak pom kena sound sbb tudung pendek. bukat takat pendek, lencana n tanda nama pom xda . argh ~ hilang lencana n tanda nama oke? bukan sngja xnak pakai ! =p

lps tu, kpd pngws yg jmpa org xpakai benda2 kat ats tu, akan d tulis nama n d hntr ke cikgu! ek el le ! kena berubah la lps ni, tnsyen ! oke. pastu, pelajar putri xleh pakai skaf hitam
kena pakai skaf PUTIH ! O.M.G ( oh menarik gila )
bak kata eyra , " mcm budak2 pula pki skaf putih "
wahahahah ! stuju ! stuju !
kami suda pra-u oke ? 18tahun sua ! wakaka.
asal sebut 18tahun jep smua pra-u bannga , xda hlngn suda ! cehh~ so, jgn jelez, 18 tahun suda kami ne ! yeaaayy ! wah!
so, conclusion , aku rasa takselamat berada di sekolah .
stetmen xblebla .

sya bantah benda2 y buat saya takselamat ! hakhak :)

P/S :: hey, kamu ! kamu ! kami ( sya, meme, anis, jah, mila ) ada
adik angkatlasangat baru! wahaa
nama dea tuuutt ! manyak cerita ne budak ! best <3>

No comments:

Post a Comment