Monday, June 11, 2012

sehari bersama mereka

seperti yang dirancang , alhamdulillah, pada tarikh seven.june.2012 saya ika dan egy telah berjaya meloloskan diri untuk berjoli di KK. joli? sebenarnya tak juga sebab lebih kepada pengurusan sambil berjoli. erk? sebab pada hari ni la saya kena pegi pejabat post laju music's centre bank . erk. belum campur sesi pertemuan bersama rakanrakan :D

egy cakap mata saya mcm buat plastic surgery . adakah patut?! tak patut.
okay. terus terang perjalanan hari ni banyak sangat dugaan. saya hampir bunuh langgar orang, saya hampir eksiden, saya hampir takdpt onkan kreta, saya hampir . smua kehampiran tlh berlaku . smpi saya ckp dgn my cuzzy , adventre sgt perjalanan hari ni. namun, alhamdulillah smua okayy , kami selamat sampai dan pulang kerumah. kepada pacik yang saya hampir langgar tu. Maaf pacik, saya tahu semangat roh pacik dah terbang ke langit sebab saya reverse laju sangat. HAHA. and kepada pacik dan macik yang tolong saya kat karamunsing, terimakasih pacikmacik :) saya sayang kamu. orang kk baik2 bah !

ok, straight to the point. selepas saya habis urusan dengan pejabat pos, saya telah pergi menuju ke centre point untuk menemui dia! siapa dia? Encik.Iskandar . yeah. jumpa is setelah almost 1year tak jumpa kot. memang excited. sbb lama tak jumpa. secara zahirnya dia tak la berubah sangat. muhaha. motip hari ni sebab mau bagi birthday gift from As tuk Is. haaa. ngam la sangat kan. heee. and thanx to Is sebab sudi belanja kamiorang Pizza :) thank you so much.  


and i did it! yeay! haha. saya dah bg hadiah As tuk Is tuu. alhamdulillah, lega sikit nii. right after that, me egy and ika keluar dari CP and terus jalan pantang mundur pegi Karamunsing. mau pegi hollywood music's school kat sana. sebab mau tukar string guitar .dipendekkan lg cerita , ni la hasil nya..walaupun abang kedai muzik tu mcm maw makan penampar. 


selepas mengurus tali guitar. kami meneruskan aktiviti harian kami iaitu karaoke. yeay! \m/ rock the room yeah. heelll yeah. haha. sangat mantap ok karok kali ney. sebab berjumpa inii 3G. apa lagi sangat mantap :) banyak lagu di karok, paling mantap lagu hukum karma \m/ jyeahhhhhhhhhhhh . aku suka ! haha.  and byk lgi lagu yg best2 kami nyanyi. kami mmg geng karok. sangat ok? suara pun dah semakin mntap. aik? HAHA.

depan kramunsing

egy kontrol kiut bersama gigbag. haha

konklusinya, perjalanan yang serba singkat tapi menarik ini sangat mengujakan. *issh,geli ok* terima kasih kepada is sebab sudi spend makan, egy dan ika teman gua urus barang, pacikmacik yg tolong. trimasss! and sorry lagi pada pacik yg hampir kehilangan nyawa tu :D saya betul2 tak sengaja. semoga lepas ni saya boleh jadi pemandu yang lebih berhemah . jyeahhhh \m/ . happy sangat mr.guigui dapat tali baru, dptlaa mengajing dengan dia pasni . lol.






No comments:

Post a Comment