Sunday, October 17, 2010

♥♥ suatu penentuan yang pasti ♥♥




duduk diam dalam bilik . gelap . x dew orang .
baru abez breakfast .
termenung mengHADAP jan tegur Lappy dgn xtahu malunya .
membilang waktu berlalu . seh , ayat terlebih tahap-x-agak . Haha .

hari ni aku betul2 xfaham a.k.a bingung .
kenapalah dekat2 S.P.M barulah tangan ni GATAL
nak main itu.. main ini .. belum dpt lg kesedaran yg d cari2 .
tuh lar bak katew c nana *cuzzy aku

" otak manusia tak bekerja satu masa dengan hati "

btul apa dea ckap! law bley bg 100% aku bagi, gi, gi . haha .
aku maw terbaekk , tp malas nak buat .
ada jax bisikan dajjal yg menggoda diri .
sehh . menggoda . ayaat, haaha .

maybe sikalang dalam proses MEMAKSA .
xfaham suda ! Haha .
yup, memaksa study di di di di .

sekarang juga sy dlm sedih ( cehh ) , act perasaan bercampurbaur sbnrnya . haha .
  • SPM nak dekat , jiwa semakin merontah . LOL.
  • wanyrah dh xmcam dulu
  • blog wanyrah dh xupdate [ maka, sy penulisnya . huahua ]
  • terkena demam lagenda budak steady
  • otak semakin lembab
  • malas pi skola sbb selalu x dew guru ngajar tp bila xdtg, byk pula bljar . KOTOH !
  • banyak makan . Haha .
  • mencciiii kelas memanduuu
maka dgn itu sya akhiri dgn harapan anda m'bri cdngn terbaek menyelesaikan masalah saya .
tima kaci . Haha .

p/s :: layan pic kami tyme photoshoot graduations sista umie :)
n tyme real graduations kat ums .

sista umie kat ums ( master )

suda d edit. wakakaXD .



No comments:

Post a Comment