Tuesday, February 8, 2011

hari yg memenatkan



huarhhh *ngantok!

aslmkm smua *____________*
oke. saya mmg mengantuk giler time type entry ne .

kenapa ?
aku nak citer la ney !



pepagi buta dah bangun. cehwahh.p pepagi buta kew ? HAHA.
oke, bila matahari dah separa tegak aq bangun la kan.
pastu ada niat suci nak kemas bilik aq yg dh mcm kena Tsunami TU! =p
sambil2 kemas. tetiba dpt phone call dr my dad.
kata nk bawa jumpa doctor.

sakit apa ?
shh. xleh ctau ! HAHA.

PASTU my dad suh me drive ?
omg . biak betul *pura2 tekejut* HAHA.
oke. dah lar drive. baru nak kuar pagar dh mcm2 masalah muncul.
ada plak atuk aq dtg dia sikit lagi kod nk lggr keta aq tu time aq undur.
nasib x kena. dah jalan lg..
mcm2 aq hadapi, sampai nerves.
mood HILANG. haha. bukan sbb drive tp sbb my dad mmg pantang law org xcekap memandu.
HAHA =p both of us mmg xda mood hri tu.


part paling menerves kan aku time part parking kat tmpt sempit
aishh. migrain.
nasib leh buat smua.
tahniah mieyy ! HAHA =p thank u

oh yeahh . i just bought new frame tuk my glasses
patah hokey yg lama tu.

n then bila smpi ruma, dpt phonecall dr sista Boon.
katew nak bawak mcd n k-box !
so, mmg penat !
skg baru balik dr K-BOX ngan
sis boon, sis noon , sis mann,
abang aku yg sengal tho and my cuzzy a.k.a bro - afdhal :)

xyah tanya sal pic. becoz aq mmg takamik sekerat pom pic.
yg pntg k-box. wakaka.

oke . before aku tamatkan coretan belog ney.
ada org tanya kenapa korunx suka berbelog ne ? igt ada nak baca ke ?
lain lar kalu kamu artis.
kpd sesiapa yg ada typical pemikirn mcm 2.
ADA AKU KESAH?

belog ni dah mcm diari kami (bloggers)
so. kau yg bukan bloggers sila pegi m_mpus!
tima kaci!

p/s :: hairan napa hari ni xdew mood!


No comments:

Post a Comment