Wednesday, June 9, 2010

POKAI ~ BODOH PUNYA HAL KAN !

CIS BEDEBAH !!
ayat paling sesuai di gunakan untuk mulut akuw !
wahaha .
why ?
why the because ?
aku telah kehilangan RM10.00 tepat tadi hasil dari keceluparan
mulut aku :)
its started around 30 minutes ago ,
actually itu adalah abang aku pi masuk bilik aku kejap tadi .
nak pinjam lappy kuw .
then, dya terpijak sumting .
lembut-lembut-things
i just ignore jew lorhh .
then ..
matai
itu adalah LIPAS !
aku pun tanpa segan-seduh-sedan-silu nya
lari jumpaa mama !
makkk ! mana spray LIPAS ?
MAMA SAID , " tuh sana. di bilik mama . "
YAIII .. aku lari lae amik spray .
masuk bilik .
then terus men-SPRAY tuh lipas .
tuptup . ilang sudah dia .
panic sudah aku.
then aku nmpk dya terhuyung-hayang cuba lari .
aku teriak sbb benda tuh besar gilak !
trus naik ats katil n pggl my bro !
" cpt bunuh dia, aku maw mayat dia. aku bg RM10 "
DENGAN KEKURANGJARAN-NYA abang aku bunuh tu lipas
hahaha .
xlama lepas tu
dya tuntut upah
haishh
xnak bagi
paaam !!! free satu tendangan pautan-maut !
nasib x kena .
haha . so, dgn tak-ikhlasnya .
aku bagi gax .
huargghh
RM10 tuh bebb !!

rugi. sebab mulut xtaw jaga.
haha.
tercakap.
nanana. rugi sudah . haha ;)
sabar* sabar*
xoxo, bear killkill tgh pokai !!

No comments:

Post a Comment